skip to Main Content

Je e-ticket(s) ontvang je als boodschap per mail en het is niet meer nodig om iets te downloaden en af te drukken. Je telefoon met daarop de e-mail is je e-ticket!

Als je per sé iets wilt afdrukken kan dat op 2 manieren:

  1. Maak een afdruk van de email.
  2. Download de PDF in de bijlage en maak daar aan afdruk van.

Zorg in beide gevallen voor een goede afdruk zonder vegen of strepen, want anders kunnen we je e-ticket(s) niet scannen bij de entree…

Maar het RIE theater heeft het liefst dat je de e-ticket(s) laat zien op je telefoon!

Het komt voor dat je onze PDF met e-Ticket(s) niet kunt downloaden of afdrukken. Een paar tips:

  • Gebruik een andere browser. Het oude Internet Explorer geeft vaak problemen…
  • Probeer eens Firefox of Google Chrome.
  • Is je Adobe PDF software up-to-date?
  • Hoelang geleden heb je je computer echt afgesloten en opnieuw opgestart?
  • Het wissen van cookies etc. wil ook nog wel eens helpen!

Als dat allemaal niet helpt, kun je onderstaand formulier gebruiken om het probleem te melden.
Vermeld ook aub het tel. nummer waarop je te bereiken bent, zodat onze webmaster je even kan bellen!
Probeer zoveel mogelijk de gevraagde informatie te verstrekken, dat is een grote hulp voor de webmaster om je probleem te bepalen en op te lossen. Alvast bedankt daarvoor!

Back To Top